Akumulatory:
Centra Standard, Plus, Futura
Wymiana akumulatora na akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych
dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło
do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego skrócenia czasu ładowania. Akumulator Wrocław Centra Futura
Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym
wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. akumulatory centra wroclaw
Technologia Centra Carbon Boost akumulatory CENTRA to:
Zalety:
- 30% więcej mocy rozruchowej
- Do 1,5 raza szybsze doładowanie
- Idealna do bogato wyposażonych aut z mocnymi
silnikami i wymagającymi instalacjami elektrycznymi
- Zastosowanie w ekstremalnych warunkach pogodowych
oraz w ruchu miejskim
- Spełnia wymagania stawiane produktom
na tzw. pierwsze wyposażenie (OE)
- Pokrywa ok. 90% parku samochodowego
Akumulator Centra Plus
Zalety:
- 15% więcej mocy rozruchowej
- Wszechstronny akumulator
do standardowego użytkowania
- Gama akumulatorów dopasowanych
do niemal wszystkich samochodów
- Doświadczenie producenta
akumulatorów dostarczanych na
pierwsze wyposażenie (OE)
Akumulator Centra Standard
Zalety:
Do aut z podstawowym wyposażeniem
Kratka 3DX – tajemnica każdego akumulatora Centra wrocław
Zalety:
- Ponadprzeciętna przyczepność masy aktywnej wydłuża
żywotność akumulatora wrocław
- Większa ilość energii dzięki lepszemu przewodnictwu
- Dobrej jakości stopy maksymalizują żywotność i wydajność
- Odporność na wibracje i korozję
- Produkcja przyjazna środowisku naturalnemu
- Niezmiennie wysoka jakość dzięki zautomatyzowanemu
procesowi produkcji
akumulatory centra wroclaw
Technologia AGM
Zalety:
- Najlepsza zdolność przyjmowania ładunku
- 4-krotnie dłuższa żywotność w pracy cyklicznej
- Optymalizacja pod kątem niepełnych doładowań
- Idealna do dużych samochodów, SUV-ów, vanów, pojazdów z systemem Start-Stop oraz pojazdów wyposażonych w wiele
odbiorników prądu
- Najwyższej klasy zabezpieczenia (szczelnie zamknięty – elektrolit uwięziony w macie szklanej)
- System rekombinacji VRLA (regulowany za pomocą zaworów)
- Najnowsza generacja produktów została zaakceptowana przez producentów samochodów
- Bardzo dobre pokrycie parku samochodowego przy niewielkiej liczbie produktów w gamie
- Długi czas przechowywania na półce sklepowej
Jako specjaliści w branży akumulatorowej zdajemy sobie sprawę, że ekstremalne temperatury to okres testów dla akumulatora. Przypominamy, że akumulator w pełni naładowany, o odpowiedniej gęstości elektrolitu, zamarza dopiero przy -68 °C. Dlaczego zatem niemal każdy kierowca, wsiadając do samochodu w mroźny poranek, zadaje sobie to samo pytanie: „Odpali dzisiaj?”.
Temperatury bliskie -70 °C na szczęście nam nie grożą, pokazują jednak, na jak trudne warunki atmosferyczne przygotowane są te urządzenia pod względem technologicznym. Aby jednak akumulator tę odporność zachował, musi być spełniony jeden podstawowy warunek – musi on być w pełni naładowany. Rozładowany akumulator odmawia posłuszeństwa niezależnie od temperatury, w skrajnej jednak sytuacji i temperaturach poniżej 0°C zamarza oraz podlega nieodwracalnym często zniszczeniom.
Ilość energii, którą można pobrać z akumulatora, zależy od jego temperatury, a jej spadek z +25°C do -20°C obniża wartość tego potencjału o połowę. Dla akumulatora częściowo rozładowanego sprawność będzie proporcjonalnie mniejsza. Przyczyną jest to, że wewnętrzny opór rośnie, a reakcja chemiczna przebiega wolniej. Jednocześnie taka sama zmiana temperatury silnika powoduje dwukrotny wzrost natężenia prądu pobieranego przez rozrusznik w chwili rozruchu silnika. Dlatego ważne jest, aby akumulator zamontowany w samochodzie był w pełni naładowany. Zamontowanie niedoładowanego akumulatora w pojeździe, który użytkujemy – dodatkowo niesystematycznie – może spowodować jego głębokie rozładowanie, a w konsekwencji uszkodzenie.
Z tych właśnie powodów EXIDE wprowadził i z powodzeniem stosuje w swoich najlepszych produktach unikalną technologię Carbon Boost.
Akumulatory z formułą Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej, a dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych, mają lepszą zdolność przyjmowania ładunku i znacząco krótszy czas ładowania. Charakteryzuje je dodatkowo 30% większa moc rozruchowa, a także niezawodność w ekstremalnych warunkach pogodowych (głównie podczas niskich temperatur) oraz w ruchu miejskim.
Efekty działania formuły Carbon Boost
W wyniku rozładowywania akumulatora nieprzewodzące cząsteczki siarczanów stopniowo pokrywają płyty ujemne, izolując je od elektrolitu. W takiej sytuacji duża ilość energii jest wykorzystywana na rozpuszczenie siarczanów, co obniża efektywność ładowania. Wysoko powierzchniowy węgiel w akumulatorach Centra Futura i Exide Premium z formułą Carbon Boost zapewniają doskonałe przewodnictwo, dzięki czemu siarczany rozpuszczają się znacznie szybciej.
info ze strony: www.centra.pl
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz